Rasova odoved aneb SinCity se predstavuje
Ukol je veskrze snadny. Najit a dovezt Johnsonovi trpasliciho technomancera. Jasny, snadna prace, dobrej plat.
Postavy [prokazatelne Hnusak a Mato, neprokazatelne troll Burkhar] se vydavaji na pohreb kohosi z trpaslici rodiny technomancera Jidase, procez si az na posledni chvilku vsimnou, ze o nej zrejme maji zajem i dva maskovani, magicky aktivni muzi, kteri stoji opdal.
Situace se mirne zvrhne, kdyz oni dva muzi vysypou nekolik magickych es z rukavu a nez se mili moji vzpamatuji uhaneji s trpaslikem podpazi do vnasedla a opousteji bojiste. Z nejakeho duvodu vsak vznasedlo havaruje prave nad trpaslici ctvrti.
Postavy tedy sedlaji svojich bujnych 140 oru vypujcenych od trollova pritele a jmou se trosecniky pronasledovat.
Nejaky cas se motaji spletitymi ulickami zidovsko-trpaslickeho getta, kdyz tu jsou napadeni mistni domobranou vybavenou brokovnicemi, baseballovymi holemi a retezi. Uprchnout se podari pouze trollovi za pomoci magie ducha, kterou vsak v momente, kdy je Mato s Hnusakem mucen a vyslychan, zdivoci a odnese jej neznamo kam.
Nakonec dojde k dohode mezi trpasliky [za pouziti magickeho ultimata] a nasimi hrdiny tak, ze najdou a vysvobodi technomancera ze zajeti.
Dva muzi se svou koristi jsou vypatrani pomoci kameroveho systemu Hnusakem a zaroven i vsetecnyma ocima trpaslici rozvetky, je cas na utok.
Na semaforu blikne necekane cervena, dojde ke srazce nekolika aut, cesta je zablokovana. Oteviraji se dvere, ze kterych vyskakuji maskovani [az k neviditelnosti] obranci, nasi hrdinove utoci. Mato v medvedi forme, Hnusak z povzdali a Troll pomoci palice. Slavne vytezstvi mirne rusi prijezd policejnich hlidek, kterymzto zustava hrdine vzdorovat pouze nerozvazny Troll, kteryzto je pacifikovan pomoci brokovnic a nasledne odvezen v cernem igelitovem pytli na zip.
Postavy [prokazatelne Hnusak a Mato, neprokazatelne troll Burkhar] se vydavaji na pohreb kohosi z trpaslici rodiny technomancera Jidase, procez si az na posledni chvilku vsimnou, ze o nej zrejme maji zajem i dva maskovani, magicky aktivni muzi, kteri stoji opdal.
Situace se mirne zvrhne, kdyz oni dva muzi vysypou nekolik magickych es z rukavu a nez se mili moji vzpamatuji uhaneji s trpaslikem podpazi do vnasedla a opousteji bojiste. Z nejakeho duvodu vsak vznasedlo havaruje prave nad trpaslici ctvrti.
Postavy tedy sedlaji svojich bujnych 140 oru vypujcenych od trollova pritele a jmou se trosecniky pronasledovat.
Nejaky cas se motaji spletitymi ulickami zidovsko-trpaslickeho getta, kdyz tu jsou napadeni mistni domobranou vybavenou brokovnicemi, baseballovymi holemi a retezi. Uprchnout se podari pouze trollovi za pomoci magie ducha, kterou vsak v momente, kdy je Mato s Hnusakem mucen a vyslychan, zdivoci a odnese jej neznamo kam.
Nakonec dojde k dohode mezi trpasliky [za pouziti magickeho ultimata] a nasimi hrdiny tak, ze najdou a vysvobodi technomancera ze zajeti.
Dva muzi se svou koristi jsou vypatrani pomoci kameroveho systemu Hnusakem a zaroven i vsetecnyma ocima trpaslici rozvetky, je cas na utok.
Na semaforu blikne necekane cervena, dojde ke srazce nekolika aut, cesta je zablokovana. Oteviraji se dvere, ze kterych vyskakuji maskovani [az k neviditelnosti] obranci, nasi hrdinove utoci. Mato v medvedi forme, Hnusak z povzdali a Troll pomoci palice. Slavne vytezstvi mirne rusi prijezd policejnich hlidek, kterymzto zustava hrdine vzdorovat pouze nerozvazny Troll, kteryzto je pacifikovan pomoci brokovnic a nasledne odvezen v cernem igelitovem pytli na zip.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home